Logo de spullenregisseur
Samen (weer) regie over jouw spullen, administratie en tijd

1. Opruimen

& herinrichten

Verlang jij naar meer rust, ruimte en overzicht in je huis of een specifieke ruimte? Een fijnere sfeer? Samen zorgen we ervoor dat je weer gefaciliteerd wordt door je spullen, in plaats van beheerst. Begeleiding in ontspullen is mogelijk.

 

Werken met mij levert je op

  • Weer met plezier in de ruimte komen
  • Overzicht hebben
  • Alles heeft een vaste plaats
  • Minder werk door preventie 
  • Opruimen kost je minder tijd en moeite
  • Ervaren van ruimte en tijd voor leuke dingen

2. Opruimen & organiseren

bij verhuizen

Verhuizen is niet niks. Spullen uitzoeken en inpakken, planningen maken, bedrijven inschakelen, enzovoorts. Misschien ga je van een groot huis naar een klein appartement of zit je in een emotionele situatie. Kan jij wel wat hulp gebruiken?

 

Werken met mij levert je op

  • Uitgezochte spullen vóór de verhuizing, dat scheelt tijd, moeite en geld
  • Hulp bij in- en uitpakken van dozen
  • Alles krijgt een logische, vaste plaats
  • Objectieve blik
  • Ontlasten van familie/vrienden
  • Waar gewenst: een (verhuis-)planning 

 

3. Hulp bij (ordenen van)

administratie

Administratie... Je moet er maar zin in hebben! Toch is inzicht in belangrijke documenten handig en soms noodzakelijk om te hebben. We brengen je (financiële) administratie samen weer op orde!

 

Werken met mij levert je op

  • Minder zorgen
  • Inzicht in belangrijke en onbelangrijke documenten
  • Volle papierbak (uiteraard legen we die ook)
  • Passend documentatiesysteem, inclusief preventie: het voorkomen van onnodige administratie
  • Met gemak je administratie bij kunnen houden
  • Meer tijd voor andere (leuke) dingen

4. Opruimen

voor je doodgaat (döstädning)

Dit Zweedse gebruik zorgt ervoor dat je nutteloze dingen, in de aanloop naar het einde, weg doet en waardevolle voorwerpen netjes ordent ter voorbereiding voor je nabestaanden.

 

Werken met mij levert je op

  • Rust voor je doodgaat
  • Geen nutteloze dingen meer in bezit
  • Nieuw leven voorwaardevolle spullen
  • Nabestaanden zorgeloos achterlaten

5. Ordenen

on demand

Het is ontploft. Je kantoor, magazijn, kledingkast of (een deel van) je huis. Ooit was er een systeem, maar nu weet je niet meer waar te beginnen. Je wilt geen begeleiding of gesprekken. Je hebt alleen een frisse start nodig!

 

Werken met mij levert je op

  • Bij terugkomst van vakantie of (korte) sluiting zijn spullen uitgezocht, geordend en staan er kratten op je te wachten met  optionele bestemming

  • Ruimtes en spullen zijn schoongemaakt

  • Een nieuwe, frisse start met nazorg waar gewenst.

 

Let op! Voor deze dienst gelden specifieke voorwaarden.

Maatwerk

Staat jouw oplossing hier (nog) niet tussen, maar denk je wel dat ik je van dienst kan zijn? Neem contact op!

 

Werken met mij levert je op

  • Meer rust, ruimte en overzicht
  • Niet beheerst maar gefaciliteerd worden door je spullen, administratie en tijd 
  • Meer tijd voor leuke dingen
  • Een makkelijker leven

TARIEF  l   offerte op maat, afhankelijk van de vraag tussen de 70,-  en 100,- euro per uur*   l   afhankelijk van:

l   particulier (inclusief btw)

l   zakelijk (exclusief btw)

l   grootte en zwaarte van de aanvraag

l   benodigd materiaal

l   wens in afvoer materiaal
* Indien van toepassing reiskosten 0,23 euro per kilometer en tunnel- en parkeerkosten